El presente blog está dedicado a la figura de Gaius Iulius Caesar, el romano más grande de todos los tiempos, así como al concurso sobre su figura que se realiza anualmente en el Colegio Sagrada Familia PJO de Valencia entre mis alumnos de ESO. También me sirve como medio de expresión y comunicación con mis alumnos y mis compañeros de Historia, de Clásicas, de Ludi Saguntini,de Prosopon, de Chiron y de cualquier curioso que se quiera acercar. Mi nombre es Txema Gil. Sed bienvenidos.

miércoles, febrero 23, 2011

EL HECHIZO DE CAISSA de Fernando Ortega.

Demà publiquen el llibre d'un amic meu. És el seu primer llibre i a tots ens fa molta il.lusió. Ens coneguerem al curs de novel.la històrica que imparteix a l'Iber Antonio Penadés (el que està fent Carlos ara) i des d'aleshores ens trobem en tots els "saraos" literaris que s'organitzen a València. Estic molt content (i envejós tot hi ha que dir-lo, perque ell ja l'ha acabat i a més se l'han publicat i jo encara estic a voltes amb el meu primer manuscrit) I vos convide a tots a comprar-lo i a llegir-lo, perque és un molt bon llibre.

I de què va vos preguntareu. Fer, l'autor, és un gran amant i un gran jugador d'escacs i la seua novel.l té molt a veure amb aquest món, encara que qualsevol neòfit pot entendre-lo i seguir la trama perfectament.

A més, pe a fer-vos una idea té un blog on va plasmar tot el seu procés creatiu i que és força interessant. Podeu donar-li una ullada fent click ací.

La presentació serà dijous que ve i esteu tots convidats. Ací vos deixe l'invitació. Jo no faltaré.

No hay comentarios: